Dloudodobě udržujeme jasně definované výpisy toho, co pro naše koncové klienty děláme. Snažíme se být maximálně podrobní a precizní. Výsledkem jsou pro nás dlouhodobé vazby s našimi klienty, kterým se líbí naše reporty, výkazy a nastavené kontrolní mechanismy z ticketů.
Výkaz práce se generuje jednou za měsíc a generuje se z:
Na faktuře je vždy vidět datum, číslo ticketu, předmět a počet hodin, které se exportují z ticketu. Přesněji řečeno, takto:
Nebo občas na faktuře bývá také ID zpracovaného projektu. Ono obecně v některých případech spadá ticket pod nějaký projekt a hodiny pro práci se zapisují pro projektů, ze kterých se poté generují faktury. Faktury mají tento formát:
Faktura poté má rozepsané jednotlivé položky ticketů nebo projektů. K faktuře je přiložen i report z daného projektu, kde je vyčíslen i hardware. Prostě tak, jak to naši zákazníci znají a mají rádi. Pěkně férově rozepsáno.