Líbíme se vám a napíšete nám. Tím začíná naše společná cesta.
Většinou si společně po ticketech chvíli popovídáme, dozvíme se více informací o problémech, které řešíte, zamyslíme se nad němi.
Výsledek pozorování přetavíme do nabídky. Nabídky jsou různorodé a zpravidla vychází z daného stavu.
Zde je taková typická ukázka nabídky, která je výsledkem identifikace potřeb z diskuze.
Dlouhododobě udržujeme jasně definované výpisy toho, co pro naše koncové klienty děláme. Snažíme se být maximálně podrobní a precizní. Výsledkem jsou pro nás dlouhodobé vazby s našimi klienty, kterým se líbí naše reporty, výkazy a nastavené kontrolní mechanismy z ticketů. Práce je logována v ticketech, nebo je evidována samostatně v rámci z projektu vzniklého z nabídky a tím postupně sledována. Tím je i snadná auditovatelnost zpětně. Je to jednoduché, efektivní a přehledné.
Výkaz práce se generuje dle povahy práce. Buď se domluvíme, že je práce příliš snadná a rychlá a udělá z ní pouze ticket, nebo je komplexnější a uděláme z ní projekt. Obojí se nakonec slije do fakturace
Výkaz práce z ticketu vypadá nějak takto:
A výkaz k ukončeného projektu, která má návaznost na danou výše ukázanou nabídku vypadá takto: